Saturday 15 May 2010

pengawas!

Kesian dengan pengawas..


kata pengawas lembab la..


Kena complaint dengan golongan tertentu..
kata pengawas x de kualiti la, pengawas x de identiti la..
x nampak keterampilan la..

Bagi aku,
biarlah ape dorang nak cakap..
itu hak masing2x..
takkan kite nak tutup mulut diorang plak kan..
kite sebagai pengawas dah buat sehabis baik bukan?
tapi memang ade yang tak reti buat kerja..
saya x kate orang lain..
diri saya pon bukan betul sangat pon...

Tapi, memang kesian aku tengok dorang..
bersusah payah untuk skolah..
tapi responsnye.....
Pengawas...
kite buat jelah keje kite..
diorang nak cakap apa pasal kita..
terpulanglah..

bukan masalah ni je..

Pengawas same pengawas bergaduh..
ni yang malas nak dengar..
laki sama laki..
pompuan same laki..
x bertegur sapa..
kalau gaduh manja x pe. tapi..
Hurmm...

tapi, bukanlah gaduh yang bertumbuk-tumbuk..
pengawas tak buat sume tuh..
tolong eh..
Janganlah buat camtu prefect's',(ade s okeh)
kite ni mcm one family..



Biaselah,
aku akan sudahkan post blog aku nih..
dalam bentuk doa..

assalamualaikum wbt..

ingat assalamualaikum juga merupakan doa'!

No comments:

Post a Comment